Monday 23 November 2009

i am alive

Det har hänt något med mig. Igår var jag hemma hos EJ och sjöng till klockan två på natten. It's coming back to me! Jag cyklade hem mitt i natten och kunde inte riktigt hålla tyst, jag känner mig mer levanden än någonsin.

Dessa nattliga aktiviteter är kanske inte så lämpligt när man har jobb att söka och uppsatser att skriva, jag försöker att gå och lägga mig. Men ni vet hur det blir, jag står där och borstar tänderna och så dyker en massa ord och meningar upp i mitt huvud som jag måste skriva ner.

Jag har drabbats av en kreativ energi. Synd att den inte har någonting att göra med min uppsats om automaticity som ska vara inlämnad nästa vecka.

1 comment:

karin said...

jamen vad underbart, det är väl skönt när man får såna' där energi-vågor? synd bara, som sagt, att man inte kan dirigera energin dit man vill :P