Saturday 7 November 2009

Umemployed...weho!

Godmorgon!

Jag har blivit en ganska morgonpigg människa - vaknar ständigt vid klockan 7, även på helgerna. Men jag är glad för det, det är bra med en tidig morgonrutin nu när jag är unemployed - arbetslös - call it what you like! Yes, jag sa upp mig igår. Det tog ungefär två sekunder. Det gick bra, min chef såg varken förvånad eller glad ut, hon försökte få mig att stanna en vecka men eftersom jag inte har skrivit på något kontrakt så lyckades hon självklart inte. Därför behöver jag aldrig komma tillbaka - JIPPIE! Det lustiga var att min chef betedde sig precis som en tonåring i situationen, sa varken tack eller hejdå - intressant hur manipulativa och barnsliga vuxna människor kan vara.

Så, nu ska jag ta en springtur i parken.

3 comments:

Stina i London said...

Yey, well done!! :)

Zaba said...

Grattis kanske är fel ord men jag tycker det passar lite ändå. Det märktes när jag träffade dig att du verkligen inte tyckte om jobbet och att det var helt fel.

Det måste kännas så skönt och befriande.

Linn said...

Modigt gjort av dig, ms Westin!