Monday 29 March 2010

Aj, aj, aj!

Jag somnade i en konstig position igår och har nu en jättestel nacke. Kan man säga så föresten...position? Det låter konstigt.

Helgen har varit otroligt intenstiv och jag känner för att sova i en vecka nu. Kursen var bra men ganska svår på ett emotionellt plan. Kanske skriver mer om det lite senare.

Jag har även hunnit med en hel del kul den här helgen. På lördagskvällen var jag på teater- jag hade på mig Stay ups under min klänning, och GUESS WHAT....they did not stay up! Det slutade med att jag sprang runt på Strand och fick hålla i dem, tur för mig att jag inte tycker saker och ting är så pinsamma - det roligaste var nog att min dejt försökte lätta upp situationen med att hålla sina byxor på samma sätt, så jag sprang runt och höll i strumpbyxorna och han byxorna tills vi hittade ett Boots där jag kunde köpa nya. :)

Jag har en massa ledighet den här veckan och ska tillägna det åt att jobba med Go Love Yourself och ta hand om mig själv. Yes!

2 comments:

Matilda said...

Haha, nej men stackars! Jag brukar alltid ha suspenders för att va på säkra sidan. Men smörjde du in dig i lotion innan? Det påverkar nömligen klisterheten. Sen vet jag t.ex. att mina Ann Summers suger tillskillnad från typ dim up och liknande märken.

barajagjohanna said...

Det går bra att säga "position", eller "fel läge" går också bra. ;)