Saturday 6 March 2010

Le weekend

Gud så skönt med helg, denna veckan har varit så otroligt stressfull och packad med grejer att göra så det ska bli skönt att ta det lite lugnt.
Jag har inte alls mycket inplanerat faktiskt, endast en födelsedagsfika på Scandinavian Kitchen med mina goa tjejkompisar.

I morgon ska jag äta Sunday Lunch med min Mawsel Emma Jane. Självklart har jag en massa jobb att göra med två uppsatser att skriva samt en hel del förberedelser att fixa med inför mina taster sessions på See You Next Tuesday Festival www.vdaylondon.com samt vår Open Evening som vi ordnat med på The Awareness Centre.

Nu ska jag hoppa in i dushen för att sedan cykla in till stan - höres senare!

1 comment:

CarolineEiLondon said...

Hej, nar ska vi fodelsedagsfika? JAg vill med fira dig saklart! Kanske imorgon?