Monday 29 March 2010

En eftermiddag i Borough

Efter att nästan har förstört våra liv, år av ångest och destruktiva beteenden satt jag och min finaste Emely på ett cafe i Borough idag, den tjejen sprudlar av energi och jag är så glad att jag har henne i mitt liv. Att vi idag efter allt vi har varit med om kan hjälpa varandra och andra på detta fantastiska vis är så himla fantastiskt.

Ibland är det svårt att vara ärlig med sig själv. Ibland glömmer även jag bort att följa mitt hjärta och leva i hopp. Ibland tappar även jag bort mig.


Tack Emely för en toppenfin eftermiddag.

1 comment:

Ems said...

Visst ar det fantastiskt!!

Jag ar sa otroligt glad att jag traffat dig och fatt ta del av ditt liv och fatt din hjalp.

Du vet jag tycker att du ar helt underbar, men det tals att saga igen :D

Stor Kraaaaaam!