Thursday 4 March 2010

Sent om nätterna

Mitt liv är väldigt hektiskt just nu. Det är mycket på gång, jag sover inte särskilt mycket och har ständigt en massa att göra. Klagar gör jag inte, utan kanske mest förklarar mig. Förklarar mitt dåliga bloggande, förklarar alla de sms som jag faktiskt inte har kommit ihåg att svarat på, att jag inte har lika mycket tid till mina nära och kära, just nu.

Det kommer ju inte alltid att vara såhär, något jag påminner mig själv om. Det jag har svårt att hantera är faktiskt inte bristen på ledig tid, utan mest alla de hundra miljoner olika saker som snurrar runt i mitt huvud. Det är ju en del, Go Love Yourself tar självklart upp den största delen av mitt liv, men så har jag ju även ett tempjobb två dagar i veckan, plus en masterkurs att göra klart med en hel hög med uppsatser att skriva.

Mina dagar är uppbokade från morgon till kväll, mitt hem håller på att falla sönder pga jag inte tar mig tid till att städa, handla mat och allt annat som kan behövas. Jag tror verkligen det är dags att hyra in en städerska, detta fungerar inte längre. Jag har jobbat hela dagen idag, kom hem efter kl 20, har ätit och jobbat framför datorn frams till nu och undrar om jag kommer att orka att gå upp kl 7 i morgon bitti så att jag hinner städa innan jag har ett möte inne i stan kl 10. Dessutom måste, måste , måste jag komma ihåg att ringa ett superviktigt telefonsamtal i morgon. Att jag där också har lyckats boka in telefonsamtal med framtida klienter för i morgon bitti känns lite sådär.
Jag undrar hur jag ska hinna med att städa, cykla in till stan, prata med klienter , hitta någon som kan ta en alkoholist till sitt första AA möte samt boka min försäkring i morgon bitti mellan kl 7-10 ?

Hur som helst, mitt i all röra är jag väldigt lycklig för tillfället. Saker händer i mitt liv och det är otroligt spännande, jag märker mer och mer hur livet kan förändras och hur man kan få allt det där man aldrig någonsin vågade drömma om.

Nu är det sovdags!
Natti natti
xx

No comments: