Thursday 18 March 2010

Godmorgon med Tina



Jag somnade som en stock igår vid 21-tiden, det behövdes! Vaknade pigg som en mört klockan 6 nu på morgonen så jag har redan lyckats få en hel del gjort.
I måndags när jag var i Islington stötte jag på ett välbekant ansikte...nämligen Tina! Ser ni koppen på fotot ovan? Den vackra pinglan på koppen heter Tina, hon inspirerade även ägarna till ett av mina favoritcafeer, 'Tina we Salute you' i Dalston. Jag tycker att hon är skitsnygg och glädjer mig otroligt mycket att få dela min morgon med henne.

Haha, nu ska jag fixa mig i ordning, har så mycket att göra idag - men först ska jag möta upp Stina för tjatter och frukost på South Bank, sedan har jag en massa förberedelser för kvällens workshop för att sedan möta upp Anuk som står inför min kollega Laura....wish me luck! :)

No comments: