Thursday 11 March 2010

YES DUDE!

Klockan 21 släckte jag lampan i studio 9 på The Awareness Centre, tänkte...wow, det har verkligen hänt, på riktigt. Jag har satt upp mitt eget företag, jobbar med människor, hjälper de att lära älska sig själva. Det är helt underbart att få arbeta med det man har passion för.

Jag är otroligt tacksam. Det finns knappt ord för det jag känner för tillfället, bara en otroligt massa känslor.

Dagen som jag farat så länge gick mycket bra. Taster sessions på The New Players var en fantastisk upplevelse, finaste Emely som var med gjorde en otrolig insats och utan dig skulle det minst sagt blivit svårt.

Vår Open Evening som vi hade ikväll på The Awareness centre gick även den toppenbra. Laura som håller workshopsen med mig är en otroligt duktig och erfaren terapeut så jag har verkligen lyckats få med mig en expert till GoLy vilket är jättekul. Tillsammans är vi ett mycket bra team som kompleterar varandra mycket bra.

Livet är lustigt. Aldrig, aldrig, aldrig skulle jag kunna tänka mig att det skulle se ut såhär. Nu ska jag gå och lägga mig med ett fånigt leende på läpparna.

No comments: