Saturday 13 February 2010

Det går som på räls



Jag ÄLSKAR mina business cards. Om ni behöver snygga visitkort, fixa det hos moo.com - man kan designa sina egna och slipper använda fula templates. Visst är de fina?
I morgon tar jag in Clapham, och sprider mina flyers.

Idag kom Stina, Jens, Cissi, Caroline och Emely hem till mig och hjälpte mig med en otroligt massa suverän feedback om olika saker angående mitt program och mitt företag. Ett stort tack till er alla, ni ska bara vet hur mycket jag uppskattar erat otroliga stöd som ni ger mig. Jag vill också ge ett extra stort tack till Emely för att du är en sådan ypperligt duktig, kreativ och stödjande person att ha involverad i Go Love Yourself.

På måndag drar distanskursen på gång - idag när jag satt på tåget på väg hem från stan funderade jag vad jag har gett mig in på och för en sekund fick jag lite smått panik över att jag inte kommer att klara det. Sedan kom jag ihåg det jag försöker lära alla andra - lyssna inte på negativa destruktiva tankarna! Lyssna på magkänslan i stället. Detta kommer gå bra. Jadå! :)

No comments: