Sunday 14 February 2010

Spreading the news!





Idag har jag och Emely sprungit runt och berättat för Clapham's befolkning om Go Love Yourself, vi har fått fantastisk respons så det känns toppenbra. Jag tycker det är helt sjukt att det går så bra, att det går så lätt, och att jag verkligen gör det. Något inom mig driver verkligen på och det är så jäkla kul!

Jag är också väldigt nöjd med mitt val angående namnet på mitt projekt - Go Love Yourself får folk att skratta eftersom det har en del attityd i det men också inte låter döds-allvarligt och tråkigt, utan snarare roligt!

Nu ska jag ta ett bad, ska iväg på ett Valentinesparty på Volupte och dansa lite. Ska sätta på mig den lilla svarta och ett par lösögonfransar...

BIG LOVE
xxx

1 comment:

London Mummy said...

Tack for tipset om Power Through Constructive Thinking. Ska soka pa den idag. Och lycka till med projeket. ps jag gillar namnet jatte mycket! :-)