Tuesday 9 February 2010

Getting ready

Käre läsare,

Jag är en riktig tråkmåns nu förtiden, skriver endast om Go Love Yourself men det är nästan det enda jag tänker på....det är så himla roligt, förlåt om jag tråkar ut er.
Jag har idag beställt flyers så på Söndag ska jag, Emsan och Laura till Clapham och spread the news! Passar ju bra med lite Go Love Yourself på Alla Hjärtans dag, eller vad säger ni?

Vad kan jag mer berätta, har haft en trevlig och effektiv dag i Soho med jobb och en massa fika. Spännande nyheter är att min klasskompis Laura som även hon är en ex Priory girl ska jobba med mig och hjälpa mig plocka fram bra KBT metoder för perfektionism. Perfektionism är ett typiskt beteende/tankesätt när det gäller low self esteem så detta blir toppenbra.
Har även inhandlat en massa nyttiga böcker, ett kvittoblock och annat användbart för the business.

Dessutom bestämdes det även att Emely ska vara med och jobba på Go Love Yourself - hon är världens bästa ideémaskin, visste ni det?

Undrar föresten vad det är de lägger i kaffet på Scandinavian Kitchen. Speed?

No comments: