Tuesday 23 February 2010

Mycket jobb och lite sömn

Godmorgon käre läsare

Ush vad trött jag var när jag vaknade i morse. Jag sover inte särskilt bra nu förtiden, vaknar flera gånger mitt i natten och är alltid klarvaken en lång stund innan klockan ringer. Oroar jag mig för något?
Klart att det är lite smått nervöst med Go Love Yourself, jag har ganska svårt för att ta det lugnt och inte göra någonting vilket gör att hjärnan går på helspinn även om kroppen är trött.

Nu har jag precis ätit frukost, i sängen, oh yes! Finns det något bättre än att gå upp och laga gröt, koka kaffe och sedan krypa ner under lakanen igen och äta...tyvärr råkade jag spilla kaffe över halva mig och mina nytvättade lakan också, såklart.

Idag ska jag cykla upp till Ladbroke Grove för att fixa saker till workshopen med Laura, sedan blir det jobbträff med Emely. Någonstans ska jag även hinna med att jobba med distanskursen. Lite sömn och mycket jobb har det blivit på senaste tiden med ett eget företag, men jag klagar inte.

Ha en fin dag käre läsare!
Sx

No comments: