Monday 15 February 2010

Jump high and make it happen



Tack världens finaste Emely för bilden. Emely är en otrolig medarbetare på Go Love Yourself och utan henne skulle det bli mycket svårare!

Idag har jag haft mitt första officiella telefoncoaching-samtal och det gick jättebra! Jag inser hur säker jag är i min roll och hur kul jag tycker att det är. Dessutom uppskattar jag även min utbildning och min praktik på the Priory något oerhört mycket, utan alla timmar i skolan och på Priory med patienter och grupper skulle detta vara en helt annan grej.

Nu är jag trött. Festen igår var hur kul som helst, vi fick gratis Lindyhop-lektioner och det var så otroligt roligt, jag skuttade runt som en tok - jag blir lätt väldigt överexalterad och struntar i att hålla inne med det....hur som helst tänker jag kanske börja ta lektioner i lindyhop! Det finns inne i stan på the 100 club. Någon som har något annat ställe att rekommendera?


Movits och lindyhop!

3 comments:

karin-parin said...

Ah vad roligt att det gar bra, vad fort det har gatt anda!
det ar val just den kanslan man sjalv jagar: att man hittat ratt.
grattis!

stor kram

barajagjohanna said...

Oh, satan vad roligt! Jag vill också dansa lindyhop! Har ju tagit ett par kurser i boogie woogie vilket var sjukt roligt och som jag hemskt gärna skulle fortsätta med (det gick inte - tredje kursen ställdes in)...

Karin (hultan) said...

Ja, pröva Lindy Hop! Jag har dansat sen september, och älskar det! 100 club är häftigt, de har live band och lokalen är väldigt kool. Jag brukar gå på tisdagar oftast, Wild Court i Holborn. Där har de först olika kurser, sen är källaren öppen hela kvällen, där de har dansgolv, dj som spelar swingmusik, liten bar och sittplatser, så man kan gå ner dit efter kursen och träna på allt! Kolla http://www.swingdanceuk.com/, där finns allt! :) Och om du skulle känna igen mig får du komma fram och säga hej! Och jag kommer säkert göra detsamma om jag ser dig, om det är okej?