Thursday 11 February 2010

Senaste

Senaste...
Du ringde:
1. Emely
2. Banken
3. Laura

Skickade sms till dig:
1 Emely
2 Elliot
3 Laura

Måltider:
1. Frukost imorse; Gröt och kaffe
2 Middag igår; Äggröra och rökt lax (yes frukost till kvällsmat!)
3 Lunch igår; Yoghurt och banan, var i skolan, vi får inte riktiga lunchraster.

Filmer sedda:
1. Sherlock Holmes
2. An Education
3. Kommer inte ihåg! Har superdåligt minne när det gäller film!

Låtar hörda:
1. Sexy Boy - Air
2. Sade - Soldier
3. Massive Attack - Angel

Du delade ett riktigt skratt med?
E.J

Sov i din säng?
Räknas Astrid? Ingen som har sovit i min säng på länge...tror Ida kanske sov i min säng för några månader sedan.

Du gick på bio med?
Emma Jane

Du höll i handen?
Kommer inte ihåg! Men jag håller min bästis i handen då och då, så det var säkert hon.

Du gick på stan med?
Vad menas med att gå på stan? Jag går på stan väldigt ofta...tror det var Emely! I måndags.

Delade en pizza med dig?
Emely!

Du du fick en kyss av?
Jag är otroligt privat när det gäller sådana saker, ser ni?

Som sa att han/hon älskar dig?
Min kompis Andrea

No comments: