Monday 12 October 2009

allt kan inte vara perfekt

Jag kom precis hem från jobbet. Mitt jobb ligger i södra Croydon och det är verkligen en förort till London och inget annat. Något som jag saknar är just innerstan, jag trivs i bullret och människorna och allt det hektiska. Crodyon är faktiskt inte alls någon rolig plats, jag ser ingen som helst charm i det stället. Så därför saknar jag att jobba närmare stan, eftersom jag nu både bor och jobbar i södra London så hamnar jag inte inne i de centralare delarna lika ofta.

Croydon suger men det är sånt man får ta. For now, anyway.

2 comments:

Stina i London said...

Forstar precis vad du menar, jag skulle ocksa sakna det och Croydon ar inte nice alls sa ingen konstigt i att du kanner sa!

Men som du sager, for now... Att du jobbar dar nu innebar ju inte att du kommer vara dar resten av livet eller kanske ens nasta ar.

Kram!

Karin said...

jamen pa torsdag far du ju komma in i city i alla fall :)
kram