Monday 26 October 2009

Piss off, will you?

Idag har jag:
- Gråtit på tåget
- Växlat mellan att ha kännt mig superledsen/arg/besviken/skamsen/värdelös
- Gått runt på Sainsburys i cirklar
- Suttit mig ned mer en hemlös utanför Sainsburys och pratat med honom, samt köpt mat till hans hund
- Lagat kyckling inlindad i bacon...WOW!
- Haft min vän Helene över på middag

Japp, det har varit en riktigt jobbig dag. Jag hatar att jag är så jäkla överkänslig, när något gör ont så gör det verkligen ont.

Funderar på att leva på min klumpsumma från CSN ett tag och inte gå tillbaka till jobbet, satsa allt på att hitta ett nytt jobb i stället. Orkar inte riktigt berätta vad det är nu, men staffteamet på jobbet verkar vara riktiga bittra backstabbers.

PISS OFF är det enda jag har att säga, just nu.

2 comments:

Ces said...

Stor kram pa dig! Ge inte upp. Prata med din chef om den ar backstabbing pa jobbet och funkar det inte, sa leta nagot nytt. Det har klarar du, du har gatt igenom mycket varre saker.

xx

Marliina said...

Oj vad jag kanner igen mig i det du skriver - forutom samtalet med den hemlose speglar det manga av mina dagar.

Vagar inte skriva om mitt skitjobb pa min blogg i radsla att nagon fran kontoret ska hitta den men det ar ett levande helvete. Har dock inget csn att leva pa sa jag bara maste kampa vidare.

STOR kram till dig!