Saturday 24 October 2009

lata kissar




Mina katter är så jäkla lata. Dem sover hela tiden, ibland funderar jag över om det är normalt. Min katt hemma i Sverige brukade åtminstonde fånga en fågel eller två, ni vet, röra på benen. Elsa och Astrid motionerar genom att springa upp för trappan några vändor och får sin friska luft genom att gå ut och sätta sig på taket och stirra. Men deras absolut största intresse är att sova och bli klappade. Jäkla stadskatter! :)

Jag har haft en väldigt skön morgon, vaknade vid 8 och kollade klart på en dvd i sängen, ringde mamma, drack kaffe och åt frukost. Nu ska jag bege mig ut i regnet och lämna in min cykel för service. Efter det bär det av till Croydon, ush, jag hatar verkligen att jobba helger...man borde få fyrdubbelt betalt!

Ha en bra lördag.
S x

No comments: