Friday 23 October 2009

Härliga fredag

Mina högtalare har äntligen kommit! Jag skickade iväg beställningen för flera veckor sedan, såklart var jag inte hemma när de försökte leverera dem så de fastnade i Deptford...men i morse kom Fed Ex med en stor kartong.

Jag är alltså ledig idag eftersom jag jobbar heeeela helgen. Skulle egentligen cykla upp till norra London och träffa en kompis, men eftersom jag har en deadline idag för en otroligt spännande ansökan så väljer jag att göra klart det i stället.

Solen skiner och jag tänkte gå iväg och jobba på min ansökan på ett mysigt franskt cafe. En kaffe, en croissant och en hel hög av självförtroende så ska det nog gå bra.
Wish me luck!
S x

3 comments:

Karin (hultan) said...

Lycka till! Jag ar overtygad om att du kommer skriva en killer-ansokan :)

Ems said...

Lycka till sota! Det kommer ga galant :)

Kraaaaaam

Linn said...

Jag kör på samma recept: har satt mig på ett café i Edinburgh för att börja skriva på mina ansökningsbrev inför min praktik. Lycka till med ditt skrivande och njut av cappucinon! Den ser gudomligt god ut.