Friday 9 October 2009

Dramatik på hög nivå

Åh, vet ni vad, jag tar tillbaks det där med att mitt jobb är lugnt och 'relaxed'. Idag har det varit dramatik på hög nivå, vi fick ringa polisen och förhoppningsvis kommer inte fjortisbruttan undan den här gången. Någon gång måste hon ju få känna på konsekvenserna av sitt beteende?

Jag trivs verkligen på mitt nya jobb. Visst, jag tjänar sämre, jobbet ligger långt bort, det är absolut inte glamoröst på något sätt och vis. Men för en gång skull, så känner jag att jag har en chans att göra skillnad för de som behöver det. Och det är otroligt dyrbart i min värld.

2 comments:

Marliina said...

Nu blir man ju nyfiken... vad hade tjejen gjort...?

Anonymous said...

Sa underbart att du kanner sa... Det viktigaste ar ju faktiskt hur man trivs och inte hur flashigt jobbet ar!

xx L