Saturday 31 October 2009

Nattliga tankar

Gårdagskvällen spenderade jag med min käre vän, vi hade en otroligt massa att prata om eftersom vi inte setts på hela tio dagar. Vi planerar en roadtrip i usa nästa sommar - med en massa olika teman, tänk Veronica Decides to Die , freedom och to thyself be true - vi kommer att blogga allting så när det händer får ni lov att följa med.

Hur som helst kunde jag inte sova när jag kom hem, jag låg och tänkte en massa och fick en massa bra ideer. Varför är jag som mest kreativ mitt på natten?

Borde sluta jobba och skriva en bok i stället.

2 comments:

Karin said...

Sa fort vi inte gar i skolan eller har andra "normala" aktiviter for oss borde vi starta nagot slags natt community eller nat.
nagon slags bohem-klubb typ? :)

Marliina said...

det sags ju att man kreativast (heter det sa?) nar man slappnar av som mest sa later ju ganska logiskt att man kommer pa saker nar man ar i sang. Du far ha en anteckningsbok brevid sangen och skriva ner stodpunkter sa du inte glommer bort allt bra :)