Monday 12 October 2009

monday morning



Titta vilka fina underlägg jag köpte i lördags. Passar min livsfilosofi-perfekt,speciellt den med 'A balanced diet is a piece of cake in each hand'. Ni som känner mig vet att jag är världens största kakmonster.

Jag stannade uppe sent igår och kollade på Criminal Justice på BBC iPlayer - en otroligt bra dramaserie men gud så sorgligt! Se den om ni gillar drama, men förbered er på att gråta. Jag lyckades såklart inte ta mig upp vid 7-tiden som jag hade tänkt, utan tog sovmorgon tills klockan 9. Nu har jag ätit min favoritfrukost med bagels och grekisk yoghurt med banan och kaffe och ska alldeles strax göra mig klar för att ta mig iväg till Croydon. Har möte kl 12.30 och sedan börjar jag mitt skift klockan 14. Börjar bli lite trött nu eftersom jag inte har haft en enda ledig dag sedan förra helgen...på torsdag är jag ledig, toooorsdag! Längtar!

3 comments:

Stina i London said...

Toooooooorsdag, let's have some fun and cake :)

Hoppas att det inte blir for mycket pa jobbet, alla behover vi ju vila.

Kraaaaaaam

Matilda said...

Var köpte du dem? Asheta! :D

Zaba said...

Älskar den serien, vill ha "Drink coffee and do stupid things faster with more energy" och på jobbet "I need more money and power and less shit from you people"