Tuesday 20 October 2009

Tack Fredrik

Jag har lyckats hitta en otroligt vänlig själ på CSN. Han heter Fredrik och jobbar på deras kontor i Lund. Eftersom posten har varit försenad här i London, sabla post strejk, så har jag inte fått de brev som CSN skickat ut. Och mitt bankkonto är ganska så tomt. Men Fredrik fixade det, han hoppade över alla tråkiga bekräftelsebrev jag behövde skicka in, det räckte med ett student achievment certificate och sedan tog han beslut om allt annat baserat på förra årets papper. Han tyckte också att det räckte med en muntlig godkännelse från min sida i stället för en skriftlig. Weho. Snart trillar det ner en massa guldpengar på mitt svenska konto som snabbt ska överföras till mitt engelska sparkonto, och pundet är lägre än någonsin. Mera pengar till mig! :)

2 comments:

Karin said...

jaaaa, jippi jippi!

Matilda said...

Sånt gillar vi! :D

Btw, du har så rätt! tack, det är reissklänningen du tänker på ;) Köpte den för att ha på nyår efter att ha provat den otaliga gånger.