Wednesday 28 October 2009

Ta hand om dig

Fy sjutton vad trött jag är. Kära läsare, jag behöver en paus. Jag behöver sitta ner och ta det lugnt, sluta stressa, sluta gå upp klockan 5, sluta försöka få det att fungera.

Mamma sa 'ta hand om dig själv'. Så det är precis vad jag tänker göra, i morgon är det skola, men på torsdag samt fredag ringer jag in och sjukanmäler mig till jobbet.
Det ger mig även en massa tid till jobb-sökande. New job now, please?

Jag är enormt tacksam över att bo i England och inte i Sverige, här finns det möjligheter, här behöver man inte stanna kvar på ett jobb man inte trivs på eftersom man alltid kan få ett nytt.

Nej, nu måste jag försöka sova, kroppen vill men hjärnan går på 1000 tankevarv/sekunden.

2 comments:

Karin said...

later som en bra plan!
kanske kan du smitta av dej med lite energi pa mej for jag ar som en urvriden disktrasa... :(

ta hand om dej ordentligt da!

CarolineEiLondon said...

Jag med, jag ska nog med ta en paus! Da kan vi promenera till parken kanske