Monday 28 December 2009

All alone

Jag lämnade precis av mamma och pappa vid tågstationen, de flyger tillbaka till Sverige idag och nu är jag och kissarna helt själva i lägenheten igen. Det känns rysligt tomt och väldigt ensamt faktiskt efter ett par underbara dagar här i London med dem. Vi har haft en jättemysig och lugn jul tillsammans, jag tyckte det var väldigt skönt att slippa flyga till Sverige och julhetsen där. England har bjudit på sol och fint väder så det har blivit många promenader.

Mamma och pappa har även utrustat mitt hem med lite bra saker, som en kapphängare i hallen, en ny kökskniv och en wokpanna. Tack så hemskt mycket! Nu slipper vi slänga jackorna över trappräcket, så det var ju bra.

I kväll ska jag tvätta lite kläder samt städa upp lite här hemma. I morgon ska jag till Soho för att träffa min kompis Cara och på onsdag kväll ska jag till Wales för att fira nyår och Emma Janes födelsedag. På återseende!

No comments: