Tuesday 29 December 2009

Shopped


Jag träffade upp min vän Cara idag för ett kopp te på YumChaa i Soho. Efter att ha pladdrat, druckit flera kannor te och ätit scones tog jag mod och begav mig ut i mellandagsrean på Oxford Street för att köpa en födelsedagspresent. Jag undviker oftast Oxford Street eftersom det är enligt mig en utav de värsta platserna i hela Storbrittanien, dock regnade det idag och jag ville inte gå i regnet till Covent Garden dit jag oftast åker.

Nå, trots allt folk och sega turister så lyckades jag shoppa loss. Råkade gå in på American Apparell och provade denna fina svarta sammetsklänning, prefekt för nyårsafton...tycket om att det är långa armar eftersom det är så hiskeligt kallt ute!
Plus att den inte är lika kort på mig som på Modellen.

2 comments:

Anna said...

Den kommer att bli löjligt snygg på dig!

Zsuzsi said...

Den ar otroligt snygg!