Thursday 3 December 2009

The art of self obsession

Den kvällen jag hade min lilla cykelolycka hade jag varit och hämtat mina fotografier som jag beställt utav min favoritfotograf. Jag föröker nämligen få lite hemtrevigt här hemma genom att sätta upp saker på väggarna. I vardagsrummet har jag gamla posters från 30 och 40-talet, men i mitt sovrum ville jag ha något mer personligt, så därför bestämde jag att printa ut stora format utav mina favoritfoton.
Självupptagen och lite smått narcistisk som jag är tyckte jag att det var bäst att ha foton av mig själv - min absoluta favorit är den utav EJ och mig i hot pink 80's rollerdisco outfits, det var en sådan rolig kväll - kan inte förstå hur vi ser så fräsha ut trots att klockan var 8 på morgonen och vi hade dansat non stop i ja, 8 timmar?


Roller disco night, fotot är mycket större än vad det ser ut på - 40X50 cm tror jag det blev.



Minnen från Kroatien




Fina lite annorlunda bilder av mig från Kroatien, måste köpa ramar, dessa ska upp på väggen!

1 comment:

Marliina said...

Jattefina bilder! Jag har ocksa hela rummet fullt med bilder pa mig och mina vanner - det gor mig glad :)