Monday 14 December 2009

let's take it to the next level

Godmorgon godmorgon!
Jag är uppe i ottan - är inte van att gå upp före klockan 7 på morgonen men idag är det en ny dag med, det har gått bra än så länge.
Idag är nämligen första dagen av mitt egna lilla projekt, jag och en god vän har bestämt oss för att försöka ta positive thinking till en högre nivå. Jag får inte berätta exakt vad jag gör, men jag ska göra det i sju dagar, och jag får inte underhålla några negativa tankar överhuvudtaget under de sju dagarna.

Så, oooops, där fick jag en negativ tanke om att mina läsare kommer att tycka att jag är completely crazy, tyck vad ni vill, jag tror på det och ska se om jag får några resultat. Spännande! Nu ska jag ta en promenix och sedan går hela dagen åt att söka jobb. Yes yes yes!

1 comment:

Marliina said...

Det ar nog jattenyttigt. Du far halla oss uppdaterade om hur det gar och hur du kanner sig efter de 7 dagarna ar slut.. :)