Monday 7 December 2009

a massive attack

Jag har lyssnat på Massive Attack hela helgen. Jag har även sett Twilight - första filmen i serien. Må vara den mest cheesy tonårsfilmen som någonsin har gjorts men jag är otroligt tagen, jag finner den otroligt intressant, om jag gick på gymnasiet skulle jag skrivit en jublande analytisk uppsats om filmen.

Team Edward or team Jacob, vad tycker ni?

Nu ska jag iväg på en grej i Camberwell, resten av dagen går åt till jobbsök, plugg och planering inför julen. Får nämligen finbesök, mamma och pappa kommer hít. And I am so excited!

2 comments:

Marliina said...

Ohh jag vill ocksa se Twilight. Borjar overvaga att kopa den eftersom lovefilm bara vagrar skicka den till mig (antar det ar manga som vill se den nu)... Ar den vard £6 som den kostar att kopa?

Anna said...

Jag gillar båda! Fast nu måste jag säga att jag nog tycker att Jacob är tjusigare än Edward, klippningen gjorde honom plötsligt till man!