Friday 18 December 2009

Snow, snow. snow.



Det har snöat i London. Egentligen skulle jag åka upp och hälsa på min vän Gina i Highgate idag, men hon ställde precis in, lika bra det eftersom det mesta i London brukar sluta fungera när det snöar...

I stället tänkte jag promenera till Dulwich och köpa en julgran. Jag har liksom blivit en smula besatt av julgranar de senaste veckorna, går och kikar in i alla fönster för att se hur stora granar mina grannar har, hur de har dekorerat dem och så vidare.

Jag spenderar mycket kraft och energi på mitt lilla projekt denna vecka därför har jag inte så mycket tid till att skriva på bloggen, det är väldigt ansträngande och jag blir faktiskt helt slut av att vara så otroligt medveten om mitt tankemönster hela tiden - no drifting away at all, not allowed!

Vi hörs senare...

No comments: