Wednesday 16 December 2009

Be as happy as you make up your mind to be

Godmorgon käre läsare!

En snabb uppdatering - mitt projekt går bra! Det ger otroliga resultat, det känns som att jag är på en helt annan nivå och det är väldigt uppfriskande och spännande att se hur man kan kontrollera sina tankebanor och hur mycket lättare allt blir bara man bestämmer sig för att ha en positiv attityd. Jag är ju som sagt inte tillåten att berätta exakt vad jag gör, ni får vänta tills det har gått en vecka då jag kan berätta mer!

Igår kväll sjöng jag julsånger med Amnestykören nere i Brixton tunnelbanastation. Så om det var någon av er Londonbor som såg en otroligt glad , sjungandes tjej som dansade runt nere vid biljettkassorna igår i Brixton så var det jag. Vi hade verkligen hur kul som helst och efter att ha sjungit i två timmar var våra insamlingsbössor så tunga att jag fick ont i armen.

Idag ska jag fortsätta jobba hårt med mitt projekt, ringa om en intervju som jag ska på i morgon och uträtta lite andra ärenden. Lovely lovely.

Ha en underbar dag, det sägs att det kanske ska snöa här i London....hoppas!

No comments: