Tuesday 12 January 2010

exciting times

Jag har varit på två intressanta jobbintervjuer idag som kändes mycket lovande, jag får svar i slutet av veckan eller efter helgen. Bara tempjobb under ett par månader men det känns bra eftersom jag har så mycket andra planer med mitt egna projekt som jag håller på och startar upp.

Jag har kommit på det, att jag trivs mycket bättre när jag har mycket att göra. Så snart så hoppas jag att jag kommer att bli en duracellkanin, om jag får jobbet. Konstigt nog får jag mycket mer gjort när jag har mycket att göra, motivationen till att plugga är mycket bättre när jag har ett jobb. Hm, konstigt, en det är så det är.

Nej, nu ska jag fortsätta att äta choklad och skriva på min uppsats. Tack för ditt pris fina Stina, jag ska sätta upp och skriva mer om det här senare i veckan när jag har gjort klart den förbaskade uppsatsen. Oops, den härliga, jätteintressanta uppsatsen menade jag såklart...fake it to make it girls (and boys), fake it to make it.

1 comment:

Anonymous said...

haller tummarna for jobben..

lycka till med essayn..

xx Linda