Tuesday 19 January 2010

The new deal



Okej, I will tell you - my new business handlar om sjalvkansla, it is all about the love for yourself girls, my new program will make you steam...of self esteem.

Sa har ligger det till. Om en manad eller tva kor jag igang med min self esteem workshop, med hjalp av praktiska ovningar och KBT tekniker hjalper jag dig att forbattra din sjalvkansla under sex kurstillfallen - vad sags om det?

Maila mig for mer information.

Logga gjort av Emma Jane Richards

3 comments:

Karin (hultan) said...

Wow, så sjukt spännande! Otroligt bra projekt, jag önskar massa lycka till, och tror att det kommer gå riktigt bra för dig! Så jäkla häftigt att du verkligen får saker att hända, realiserar dina planer - och så snabbt! Galet imponerande.

barajagjohanna said...

Ja, jag vill och behöver! Men det fungerar inte när jag bor i Stockholm va...?

Anonymous said...

Very impressive!
Best of Luck.
Once in London I will contact you.