Monday 18 January 2010

Helgens dubstep

Helgen gick till en massa fika, både i Chelsea och på Scandinavian Kitchen där jag åt årets första semla, gud så gott! Kan verkligen rekommendera Scandinavian Kitchen's semlor till alla Londonsvenskar - små, söta och helt perfekta.

Jag hann även med en ordentlig utekväll/natt i lördags då jag och Mawslet dansade till Dubstep på Plan B i Brixton. Vi delade även på en burk Redbull vilket gjorde att vi inte lyckades att somna förens vid kl 6 på morgonen, för att vakna kl 9. Aj aj aj, har jag blivit så överkänslig så att jag inte klarar av lite starkare grejer som Redbull längre? Herre gud, snacka om fånigt! Men vi hade det otroligt roligt, det var kul att komma ut eftersom jag på något sätt förvandlats till något av en hemmatjej den senaste tiden.

Gårdagen tog jag det väldigt lugnt, tog en promenad till Dulwich för att möta värlsbästa grannen, och gick sedan hem och la mig i sängen, somnade supetidigt, vid kl 20 - det behövdes kan jag säga.

Idag känner jag av en liten emotional hangover, en känslomässig bakfylla - får ni någonsin det? Ibland kan det vara rätt så jobbigt att vara så överanalytisk som jag är, varenda liten tanke, känsla ska alltid analyseras, tänkas sönder, vridas och vändas på. Till slut har man vridit och vändt så mycket att man har glömt bort vad det var man försökte förstå i första taget...

Spännande saker händer idag, ska åka och titta på en lokal till mitt proejkt och även gå på Sweat and Smile, Swedish Style...haha, friskis och svettis, kul!

1 comment:

Anonymous said...

visst ar de ljuvliga.. dock sa bor man forbestalla semlor om man vill ha dem pa fetistisdagen.

x L