Friday 22 January 2010

The right thing to do...?

Jag har varit på en hel del jobbintervjuer den senaste tiden för deltidsjobb. Tills det Go Love Yourself kommer igång och jag lyckas försörja mig på det behöver jag tyvärr, men såklart en inkomst. Jag tackade nej till ett välbetalt jobb jag blev erbjuden förra veckan eftersom jag kände att det var allt för många timmar. Idag var jag på en annan intervju där timmarna är utmärkt, lönen är okej...däremot verkar chefen ett totalt nutcase om jag får lov att säga så, ett kontroll-freak med extremt höga nivåer av anxiety och denna människa skulle jag behöva jobba väldigt nära med varenda dag jag jobbar där. Dock gäller det bara två dagar i veckan, så jag kanske skulle stå ut, jag menar, det kanske inte ens är så farligt som jag inbillar mig.
Hon erbjöd mig praktiskt taget jobbet direkt efter intervjuen, jag sa att jag behövde tänka på det.
God, what to do? Får ta och känna efter vad magkänslan säger helt enkelt.

No comments: