Sunday 24 January 2010

I LOVE Google Chrome

Varför har jag inte användt mig av Google Chrome innan? Det är ju tusen gånger snabbare än Internet Explorer...herre gud vlken lättnad, tack Google Chrome för att du transformerade mitt liv!

Hur har ni haft det i helgen käre läsare?

Igår var jag i skolan på practice day. Vi lärde oss massor och det var väldigt roligt att få göra olika övningar i 1:1 counselling, jag känner mig väldigt bekväm i den rollen och man märker hur mycket man har lärt sig under det senaste året. Dessutom ÄLSKAR jag min klass, tightare grupp av människor på ett universitet får man leta efter. Jag får ett otroligt stöd av dessa människor, och eftersom alla är terapifånar är det väldigt lätt att hitta någon att prata med som verkligen lyssnar.

Efter skolan åkte jag in till Soho och tog en fika med fina Stina och Emely. Tack tjejer för att ni lyckades lugna ner mig en smula! :) Idag ska jag plugga samt träffa Elliot för lunch, vad har ni för er?

No comments: