Thursday 14 January 2010

Vad är det jag sysslar med egentligen?

Jag har haft fullt upp denna vecka, skrivit uppsats, varit på en hel del jobbintervjuer, och, ja, just det - arbetat otroligt energiskt med att starta upp mitt projekt, mitt egna lilla företag, skapa mitt eget yrke.

Jag vill inte tala om vad det är ännu, det är så spännande att jag knappt kan sitta stilla, allting har gått otroligt fort. Fick ideén för sex dagar sedan, nu sitter jag här med ett helt program som jag har lyckats knåpa ihop, diskuterar design av hemsida plus flyers i morgon med min designer, tittar på lokal på måndag eftermiddag, fick precis ett mail från en festivalarrangör som vill ha detaljer om vad det är, upplägg, kostnader etc...

OOOPS! Här händer det grejer.
Det kommer att bli så jäkla bra.
GO AND LOVE YOURSELF, WILL YOU? :)

No comments: