Monday 11 January 2010

Sofia did a Stina

Stina postade ett väldigt roligt inlägg här omdagen då hon försökte ta kort på sig själv, vilket resulterade i ett par väldigt roliga bilder.

Jag har ju då ingen som kan ta kort på mig, well, förutom EJ som ständigt går runt med en kamera, något man får vänja sig med när man har en kompis som fotograf antar jag. Hur som haver så har jag ingen som helst hjälp av någon om jag skulle få för mig att ta bilder av mig själv till bloggen, dessutom äger jag ingen kamera heller (!) utan tar endast kort med min sketna mobilkamera, men det funkar, ibland.

Och ibland inte. Såhär ser det ut när jag försöker ta kort på mig själv igår innan vi stack på Sunday Dinner. :)





2 comments:

Stina i London said...

Jattefint!

Dock maste du ova lite pa grimagerna... ;)

Anna said...

Suuupersnygg sjal! Ja, suuuupersnygg du själv också förstås :)