Sunday 24 January 2010

Inspirationer

Jag har spenderat eftermiddagen med min käre vän Elliot. Vi träffades vid Euston station, gick och köpte kaffe på Cafe Nero. Elliot hade tagit med sig smörgåsar som vi gick och åt inne på Friend's meeting house där vi satt och pratade i några timmar. Jag berättade om Go Love Yourself, han gav min lite tips och ska hjälpa mig att hitta en passande lokal.

Det är otroligt när man träffar människor som har överlevt ett helvete och kommit ut på andra sidan. Elliot är en sann survivor, det är ett under att han lever idag och jag slutar aldrig berätta för honom hur fantastisk jag tycker att han är. Han är en riktig inspiration!
Jag är jäkligt tacksam över de människor som finns i mitt liv idag. Ni alla betyder så otroligt mycket för mig.

Denna söndagskväll har jag massvis att göra, jag måste skicka in allt material till webdesignern och dessutom har jag en massa skolarbete att göra...på Tisdag börjar jag antagligen på det nya deltidsjobbet.

Men först, PANCAKES!

No comments: