Sunday 10 January 2010

Söndag, working from bed

Jag var korkad nog att ge bort mitt skrivbord så därför ligger jag i sängen och arbetar, visserligen skulle jag kunna förflytta mig till köket men...sängen är rätt så bekväm faktiskt.

Det jag arbetar med är otroligt roligt, jag har bestämt att göra min hobby till ett litet jobb och det känns helt fantastiskt. I ett tidigare inlägg förklarade jag ju för er kära läsare hur oinresserad jag är av jobb jag läser om på olika websites etc, så därför har jag nu insett att jag får skapa mitt eget yrke helt enkelt. Jag tänker inte avslöja vad det är tills jag startar upp det ordentligt, men ni kanske kan gissa vad det har att göra med?

Tyvärr är det ju även så att jag är beroende av en inkomst, så om det är någon som har ett tips om temping jobs får ni gärna höra av er till mig, I'm open minded!

Nu ska jag skriva vidare på min plan, om några timmar kommer världens bästa Ida hit, vi ska äta Sunday roast. MMMMMMMUUUMMMS!!

No comments: