Tuesday 5 January 2010

Paulo Coelhos blogg

Godförmiddag kära läsare,
jag skriver uppsats från sängen idag, känner av min astma ordentligt och varje gång jag reser mig upp så får jag ett hostanfall plus svårigheter att andas. Jippie vad roligt! Jag känner sällan av min astma vilket är helt otroligt eftersom jag var riktigt dålig för några år sedan med astmaattacker varendaste dag. Detta jag känner av nu är inte alls så farligt i jämförelse med hur det brukade vara, men ändå väldigt jobbigt och utmattande när man inte får i sig så mycket luft.

Hur som helst, jag ska ägna mig åt uppsatskriving hela dagen, började morgonen med att läsa lite på Paulo Coelhos blogg, dagens inlägg fick mig att tänka till lite över hur jag hanterar saker i mitt liv, småsaker som uppsatser men även större val. Intressant!

2 comments:

Matilda said...

Liksom du är jag ett Paolo Coelho fan, så nu ska jag spana in hans blogg!

London Mummy said...

Vad kul! Jag e ocksa ett stort PC fan och har nu foljt honom pa twitter ett bra tag (tips!) Liksom hans bocker sa ar aven hans blog posts och tweets alltid tankvarda:-)