Monday 18 January 2010

No longer unemployed.

Nej det stämmer, eftersom jag i förmiddags registrerade mig som self-employed.
Woop woop woop, jag har alltså anställt mig själv. ME LIKE!

Rummet jag tittade på idag var jättebra på alla sätt och vis, förutom att det inte riktigt passar med tider etc, så jag letar vidare. Om någon har ett förslag på hur jag kan hitta en bra lokal för en vardagskväll i veckan, som rymmer upp till tio personer, så får ni gärna höra av er till mig! (sofwestin@gmail.com)

Just nu sitter jag på Sacred Cafe vid Carnaby street (tack för tipset Stina) och jobbar, måste ha min marknadsföring för den festivalen jag ska vara med på klar tills på Onsdag. Här går det undan, kommer on några dagar berätta mer om min lilla business för er som inte vet. Håll ut!

Nu, Sweat n smile Swedish style, yes, friskis och svettis. Önska mig lycka till...

No comments: