Monday 25 January 2010

Gratitude

Något som jag alltid försöker göra är att tänka på det jag är tacksam för.
So, here we go. Dagens tacksamhetslista!

- Att jag är nykter, inte bakis och inte varit det sedan sommaren 2007.

- Att jag har en grupp otroligt underbara männskor i mitt liv som jag kan ha roligt med, få stöd av, ge stöd till, prata av med mig och lyssna på.

- Att jag genom att säga upp mig innan jul fått min kreativitet att blomstra

- Att jag har lärt mig att vara ärlig med mig själv och andra människor

- Att jag lever i år 2010 och inte 1910. Mitt liv skulle nog se otroligt annorlunda ut, AA fanns ju inte! Heller inte det öppensinnade samhället vi lever i.

- Att jag har en stark tro på en positiv framtid och att jag inte lever mitt liv i rädlsa längre.

Jag skulle kunnat göra listan mycket längre men jag stannar här.
Är ni tacksamma för något?

1 comment:

Katrin said...

Har läst din blogg ett bra tag och du verkar vara en sådan stark och härlig tjej! Och jag följer ditt nya projekt med stor nyfikenhet och önskar dig all lycka till. Kram!