Monday 29 June 2009

Barfota dansande och livlösa män

Vilken jäkla helg. Jag har dansat barfota till Michael Jackson på Double Club, fick så ont i fötterna så att jag var tvungen att ta av skorna. Idag har jag varit vid en jättemysigt liten river i Kent precis utanför London och plaskat med fötterna och lapat solsken. Hann även med ett möte och en sunday roast dinner.

När jag cyklade genom Burgess Park på väg hem från Peckham i kväll vid 23 tiden så hittade jag en livlös man i gräset. Eller livlös var han inte, men det såg så ut. Jag fick ringa en ambulans och fixa hjälp från en annan kille som var ute och gick med sin hund, lägga honom i recovery position och prata med honom.
Självklart var han en alkoholist och det verkade som att han hade problem med hjärtat, han försökte ställa sig upp när han vaknade till och kollapsade av smärta varje gång han rörde sig.

Jag är alldeles för trött för detta, vi hörs i morgon - gott folk.

1 comment:

Anonymous said...

namen nej, vilken tur att bade du och hund-mannen var dar!
later i alla fall som en kul helg, bortsett fran det sista.