Friday 26 June 2009

Bye bye Paula

Min kompis Paula ska flytta till Ibiza på söndag så idag har vi umgåtts och sagt adjö, see you soon. Paula var en utav mina första vänner i London och vi var supertighta, gick på uni tillsammans och hade väldigt roligt ihop. Hon var min partner in crime och hon var verkligen ett stort stöd för mig. Tyvärr blev våran vänskapsrelation lite farlig när drogerna kom in i bilden eftersom vår 'parner in crime' relation fick en helt ny betydelse.

Vi har sedan dess gått olika vägar i livet och jag har en längre tid kännt att vi har glidit i från varandra, men äntligen efter ett år har vi hittat tillbaka och det handlar nog mest om att jag respekterar hennes val, jag försöker inte pracka på henne en massa 'pro AA stuff' utan respekterar och accepterar den vägen hon har valt att gå vilket gör att hon också vågar vara ärlig med mig!

Hon är en speciell vän för mig och kommer nog alltid att vara det, jag ska åka och hälsa på henne i höst på Ibiza och man får tacka facebook och msn för annan kontakt. :) Jag älskar henne så mycket och önskar henne allt gott på Ibiza!

No comments: