Friday 19 June 2009

Min fredag

Först vill jag bara säga, TACK så hemskt mycket mina kära läsare för era kommentarer på inlägget som jag skrev igår! Ni gör mig så glada så ni anar inte.

Idag är det ju midsommar, men eftersom det inte firas i England så är man inte ledig utan alla jobbar. Tjaaa, alla förutom jag då! Min lediga dag har jag ägnat åt städning av lägenheten. Så nu jar jag skrubbat, skurat, dammsugit, plockat och haft mig. Jag behöver verkligen en städerska - tänk vad mycket annat jag skulle kunna göra en dag som denna om jag inte hade behövt att städa? Mitt liv är så fullproppat med saker, det är inte ofta jag sitter hemma och inte gör någonting , därför kommer städning ofta i andra hand.

Hur som helst, jag har inte ens hunnit städa klart än, mitt sovrum är fortfarande inte topp-fint men jag måste göra mig i ordning nu, åka och lämna in min sparkly sommarklänning på drycleaning (hoppas jag kan hitta någon som kan göra det tills i morgon!!) och sedan åka och hämta min gorilla pod för min videokamera. Jag hann inte igår. Men nu ska jag ändå in till stan för att hålla i mitt möte i Covent Garden så det är ändå på vägen.
Därmed lovar jag ett videoblogg-inlägg senare i kväll, ni ska få se cykling i centrala London in action. Jag ska visa er att det inte är så farligt som många tror! :)

Ha en härlig midsommar allihopa, själv firar jag i morgon.

No comments: