Tuesday 23 June 2009

The voice of reason is leaving, noooooo!

Min bästa väns Emma Jane's syster Rachel ska flytta från London, hon har fått ett jobb någonstans i norra England...detta är inte bra eftersom hon är vår 'voice of reason' - hon behöver inte säga någonting, bara hennes ansiktsuttryck säger allt. Vad ska vi nu göra när vi behöver the voice of reason? Skypa med webcam? :)

Hur som helst så gör vi en comeback på Rollerdisco i Vaxhaull för att ge Rachel ett festligt 'adjökens see you later'. Men här kommer dagens problem, vad ska jag ha på mig? OMG jag måste ha en ny 80-tals outfit. Jag kan väl inte ha på mig samma sak som förut, det e väl lite boring liksom.
Vad ska jag satsa på den här gången? All in one sparkly bodysuit? Shockrosa nylondräkt? Det måste ju vara något som är minst lika outrageous som det jag hade på mig förra gången, annars är det ju inte kul. Hehe. :)



Den här bilden är tagen på EJ's balkong kl 8 på morgonen efter att vi hade vart och dansat på klubben Egg fram till klockan 7, jag tycker jag ser ovanligt fräsh ut efter att ha varit vaken i 25 timmar or so och dansat och åkt rullskridskor på det.

2 comments:

Anonymous said...

det blir onekligen ganska svarslaget... kan du inte slanga pa en Borat-mankini ovanpa det andra?
da behover du ju bara skaffa en ny sak? :)

SW said...

Miss Romarker, jag lyckades! :)