Wednesday 3 June 2009

Videoblogging

Godmorgon
I've got news, people! 13-19 Juni är det Bikeweekhär i Storbrittanien och självklart ska jag vara med på några events. Min kompis Billy jobbar för Winkballoch frågade om jag har lust att börja videoblogga om cykling, relaterat till Bikeweek. Självklart tackade jag ja, jag kommer dessutom få en liten handy filmkamera från Winkball så det blir ju roligt att se vad man kan hitta på med den. Haha, jag lovar att jag inte kommer att bjuda på Blondinbella-inlägg, snarare cykling in action!

Äntligen kanske jag får en chans att visa upp varför jag älskar att cykla.
Tyvärr så fick jag punka på bakdäcket igår, och måste därför ta mig till jobbet på ett annat sätt. Jag tror jag kommer att promenera, för åka buss orkar jag inte med i den här värmen.

4 comments:

Matilda said...

Hhaah.. jag hade lust att lura alla o tro jag var som blondinbella innan idag. Men jag ska videoblogga ikväll tror jag, eller iaf recorda för kommande videobloggning. It's time!

Tiina said...

Vad kul! :) Jag är imponerad av er som kan / törs cykla i London med all trafik och alla människor!

Anna said...

Nej käre värld, jag blev utmattad av att promenera till busshållplatsen i eftermiddags men hellre det än kollektivt! Åka buss är inget alternativ, read my words - jag hamnade på 25:an imorse... intressant att identifiera olika svettdofter i och för dig, oäk!

Kram! Ser fram emot torsdag!

SW said...

Matilda: Roligt! Då kan vi supporta varandra i vår videobloggning, jag börjar i morgon...:)

Tiina: Det är inte så läskigt som många tror, jag tycker endast att det är roligt - men man får använda sunt förnuft och respektera trafiken.

Anna: Jesus, hur lyckades du hamna på 25an? Den minns jag från Mile End eran, herre gud, värre buss får man väl leta efter. :)