Thursday 4 June 2009

Overload

Jag sitter hemma i soffan efter en lång dag - jobbade en halv dag på Priory, tog tåget in till Vauxhall där jag åt lunch och skrev klart min självanalys. Den blev 32 sidor lång och jag satt på Starbucks i fyra timmar och skrev på den. Tiden bara flög iväg och jag var inte riktigt medveten om något annat förutom det jag skrev. Det är verkligen intressant att skriva ner hela sitt liv på ett papper (eller snarare 32), jag skriver såklart inte ner allt, men allt som har gjort ont, allt som har gjort mig upprörd, allt som jag har gått igenom. I mitt liv ser man definitivt ett mönster av ett upprepande beteende.

Efter allt det skrivande åkte jag in till Oxford Street och tokshoppade på Londons enda Bik Bok affär! Angelika jobbar där och det var 50% på allt i butiken, så jag kom ut med två klänningar, en kjol, en body och ett linne för £38. Toppenbra för sommaren!

Efter det åkte jag till Clerkenwell och var talare på ett AA-möte. Efter mötet drack jag kaffe med the club och försökte hjälpa en man som var tre veckor nykter...

Nu är jag trött. Och jag har en ordentlig overload på psykologi, terapi, destruktiva beteenden, alkoholism....och gissa vad som visas på TV? Jo, ett program om self-harming...OVERLOAD, just nu behöver jag nog en 'feel good' movie och ta det lugnt.


En utav klänningarna som jag köpte. Very 80s, me like!

2 comments:

Matilda said...

Du får se lite How to loose a guy in 10 days, 10 things I hate about you eller Girls just wanna have fun. Min tre favorit feel good filmer.

SW said...

Matilda: Jag tror jag har sett den första. Bör nog försöka fixa lite dvd-filmer som medicin till min overload, tack för tipset! :)