Sunday 21 June 2009

Glad midsommar

Godmorgon, eller god eftermiddag...eller hur blir det nu? Jag sitter fortfarande och dricker mitt frukostkaffe, har ätit frukost i cirka 2 timmar nu - så underbart.
Jag ska ut och cykla i södra London så därför behövs det lite föda för att orka med.
Förlåt kära läsare att jag ännu en gång inte hinner skriva ett jätteinlägg, men jag bjuder på några bilder från mitt midsommarfirande igår - lånade av Stina, hoppas det är okej tjejen!


Vi dansade på Westbourne Studios och Lisa attacked us from behind!


No we don't look Swedish at all


Yes sir, I can boogie...

4 comments:

Stina i London said...

Haha, fantastiskt! Det ar absolut lugnt, tack for en superkul kvall. Kram

Marliina said...

hehe, ni ser ut att ha haft en skoj kvall ni med!! =)

Var ni i hyde park pa dagen?

Linn said...

Oh yes, you can! Och ms Westin gör det med stil. :) Härlig midsommarfton!

Tiina said...

Som jag skrev i Stinas blogg, ni ser ut att ha haft riktigt kul och snygga var ni också :D