Friday 26 June 2009

Jag lyckades

Igår var det dags för Roller Disco, part 2, för att säga hejdå till Rachel som ska flytta från London. Jag var ju lite orolig att jag inte skulle kunna hitta en lika galen outfit som jag hade på mig förra gången , men jag lyckades. Det blev till och med snäppet värre. Tyvärr har jag inga bilder att visa men jag publicerar säkert något snart om det dyker upp något på facebook.

Jag hittade en guld shiny kjol i Dalston, hade på mig en discotopp till det som var svart/metallic/guld och ett bälte plus svart/silver legwarmers.
I DON'T BELIEVE IN OTT (over the top).
Dessutom för att göra allt lite bättre så hade jag lösögonfransar i svart/silver som var så långa att de räckte upp till ögonbrynen. Det var lite dragqueen över min look.
När jag gick upp genom Islington till Highbury and Islington tube kollade alla på mig. Haha! Men många gav också komplimanger och det är ju alltid kul...

När jag väl kom till Vauxhall så hade jag sådan huvudvärk för att jag hade glömt bort min dagliga dos kaffe, och de sålde inte kaffe i baren så det fick bli Red Bull i stället.

Yes, I am still addicted.

Men kvällens bästa är att jag lyckades lära mig dansa på rullskidskorna! Väldigt basic men det var kul.

2 comments:

Stina i London said...

Alltsa, snalla, kan vi ga pa rollerdisco nan gang?? :)

SW said...

Klart vi kan! Säg bara till!